7 Kasım 2008 Cuma

A Gringo Like Me

A Gringo Like Me
Track List

01 Thunderosa - A Gringo Like Me
02 Thunderosa - For a Few Tacos More (el Guapo's Theme).mp303 Thunderosa - I, Raj, Spy
03 Thunderosa - I, Raj, Spy
04 Thunderosa - Last Tango in Vegas
05 Thunderosa - Los Muertos
06 Thunderosa - Our Man Flint
07 Thunderosa - Ringo Rides Again
08 Thunderosa - Selena
09 Thunderosa - The Surfer's Bossanova
10 Ennio Morricone - A Gringo Like Me
11 Elmer Bernstein - El Guapo
12 The Hellbenders - A Gringo Like Me
13 Ennio Morricone - Ringo Rides Again
14 Hugo Montenegro - Our Man Flint
15 Los Plantronics - Dia De Los Muertos
16 The Blue Hawaiians - Our Man Flint
17 Riz Ortolani - Memories of Selena
18 Ennio Morricone - Una Pistola Per Ringo
19 Gill Fuller & James Moody & Monterey Jazz Festival Orchestra - Our Man Flint
20 Ennio Morricone - Man With A Harmonica

Hiç yorum yok:

Waldo de Los Rios - Argentinísima 2005

Waldo de Los Rios - Argentinísima 2005 Track List 01 Del tiempo i mama (P Giménez) 02 Tomaditos de la mano -Japirikuspi- (Marta de los Ríos)...